Tenniskids is ontworpen in 2003. Na tien jaar was het de hoogste tijd om eens kritisch naar het ontwerp te kijken. Uit het veld kwam vaak de opmerking; leuk ontwerp maar niet echt geschikt voor de leeftijdsgroep 8-11 jaar. Het mocht dus wel wat stoerder, minder kinderachtig. Tevens wilden we de echte emotie van jeugdtennis weergeven en een merk ontwikkelen wat weer vele jaren meekan.
Op dit blog vindt u posts die te maken hebben met het veranderingsproces dat als doel heeft om jeugdtennis verslavend leuk te maken.
maandag 18 februari 2013
Nieuwe vormgeving, waarom eigenlijk
Was de oude vormgeving niet goed? Wat doen we met de oude materialen? Hoe ontvang ik nieuwe materialen? Wat moet de nieuwe vormgeving uitstralen? In dit blog vind je de antwoorden.
Tenniskids is ontworpen in 2003. Na tien jaar was het de hoogste tijd om eens kritisch naar het ontwerp te kijken. Uit het veld kwam vaak de opmerking; leuk ontwerp maar niet echt geschikt voor de leeftijdsgroep 8-11 jaar. Het mocht dus wel wat stoerder, minder kinderachtig. Tevens wilden we de echte emotie van jeugdtennis weergeven en een merk ontwikkelen wat weer vele jaren meekan.
Tenniskids is een ambitieus, inspirerend en extravert merk. Het wil kinderen, ouders, trainers en verenigingen inspireren met een visie over hoe tennis verslavend leuk wordt. De nieuwe ambassadeurs van het Nederlandse tennis zijn de kinderen, verenigingen en trainers!
Tenniskids is ontworpen in 2003. Na tien jaar was het de hoogste tijd om eens kritisch naar het ontwerp te kijken. Uit het veld kwam vaak de opmerking; leuk ontwerp maar niet echt geschikt voor de leeftijdsgroep 8-11 jaar. Het mocht dus wel wat stoerder, minder kinderachtig. Tevens wilden we de echte emotie van jeugdtennis weergeven en een merk ontwikkelen wat weer vele jaren meekan.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
we moeten een funcionaris aanstellen om mee te kunnen doen aan de World Tour, maar wat verwachten jullie van deze functionaris qua werkzaamheden?
BeantwoordenVerwijderen